تسمه نقاله پلی یورتان PU

فیدر نوارنقاله
فیدر نوارنقاله
مارس 24, 2020
تسمه نقاله پی وی سی P.V.C
تسمه نقاله پی وی سی P.V.C
مارس 24, 2020
نمایش همه

تسمه نقاله پلی یورتان PU

تسمه نقاله پلی یورتان PU

تسمه نقاله پلی یورتان PU

تسمه نقاله پلی یورتان PU

نوار نقاله پی یو (PU) که عمدتا” با رنگ سفید در ایران شناخته میشود و از قدرت بالایی برخوردار و همینطور از خصوصیات دیگر این تسمه نقاله پلی یورتان PU ضد روغن و گاها” آنتی استاتیک (ضد الکتریسیته) میباشد. تسمه نقاله مواد غذایی در ماشین های بسته بندی به صورت تسمه نقاله پلی یورتان PU نوار نقاله که بر روی رولرهای کاملا صاف و افقی قرار دارند جهت انتقال جعبه ها ، بسته بندی ها و … بکار میرود.

تسمه نقاله پلی یورتان PU ترکیبی از دو ماده شیمیایی پلی ال ها و ایزوسینات است. از ویژگی های تسمه نقاله پلی یورتان PU مقاومت آنها در برابر سایش، ضد ضربه و ترک خوردگی است. به علاوه تسمه نقاله پلی یورتان PU در دمای محیط به راحتی پخت کامل و سریع دارند. ورق پلی یورتان برای کاربردهای فراوانی از جمله پوشش دهنده های نازک برای پوشش سقف بامها و تسمه نقاله پلی یورتان PU برای مشخص کردن محل عابرین پیاده استفاده می شود.

انواع تسمه نقاله پلی یورتان PU بر اساس نیاز محیط استفاده شده که رایج ترین آن استفاده از پلی اورتان به عنوان عایق برودتی و حرارتی است. ویژگی های دیگری از تسمه نقاله پلی یورتان PU مقاوم در برابر پارگی، تغییر شکل، تغییرات دمایی و لرزش های مکانیکی بوده که برای داشتن صفحات تسمه نقاله پلی یورتان PU این ویژگی ها را باید مد نظر داشت. همانند دیگر محصولات لاستیک سازی پلی یورتان ها و رق های پلی پورتانی در صنعت راه سازی، پزشکی، نساجی و غیره استفاده می شود.

ساخت و طراحی تسمه نقاله پلی یورتان PU

نوار نقـاله با روکش تسمه نقاله پلی یورتان PU لاستیک و لایه های منـجید در ضـخامت های مخـتلف و با تعداد منـجید برحسب ضخامت و قـدرت نقاله در صـنایع معـادن از جمـله : شن و ماسه، سـیـمان، گـچ، آجر، کاشی سـازی و … مصـرف مـی گردد. تـسمه نقـاله لاستیکی ساده بیشتر در ضـخامت 3, 5, 6, 8, 10 موجـود است که در صنايع و معادن كاربرد دارد كه از جـمله به کارخانه های گچ، سیمان، آجر پزی، شن و ماسه، آرد و … مـی توان اشــاره نمود. نوار نقاله 3 میل 1 لـا منجـید ، تسمه نقاله پلی یورتان PU نـوار نقاله 5 و 6 میـلیمتر 2 لـایه منجـید و تسـمه نقاله 8 و 10 میلـیمتر 3 لایه منجـید دارا می باشـد.